۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۵

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند:

۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند از ید متصرفان خارج شد

 ۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند از ید متصرفان خارج شد

دماوند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف ۷ هزار مترمربع اراضی ملی واقع در پلاک‌های ساران و حصار بالای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید جویباری عصر شنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف ۷ هزار مترمربع اراضی ملی واقع در پلاک‌های ساران و حصار بالای این شهرستان خبر داد.

جویباری افزود: در ادامه اقدامات قانونی برای باز پس گیری اراضی ملی، این اراضی تصرف شده در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و همکاری نیروی انتظامی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شده است.

وی ادامه داد: همزمان با رفع تصرف از این اراضی، تمامی دیوار کشی و فنس کشی‌ها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند عنوان داشت: نقش مشارکت مردم در امر حفاظت از عرصه‌های ملی بسیار پر اهمیت است که بر همین اساس از عموم مردم درخواست می‌شود تا هنگام مراجعه به طبیعت ضمن مراقبت از عرصه‌های جنگلی و مرتعی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی‌های احتمالی مراتب را فوراً از طریق شماره ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

کد خبر 4926867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha